sobota, 16 lutego 2019

Taniec duszy.....dzień szósty


                            "Taniec duszy" ,obraz malowany po numerach,skończony.
                            Relaks  niesamowity,zabawa przednia i satysfakcja z wykonanej
                                                          pracy,ogromna.


                             Obraz podświetlony wieczorem , żółtym światłem lampy.


                                                         Obraz na tle okna w dzień.


                                          Obraz w miejscu swoich  narodzin........

                                                                     *   *   * 

                 cyt." Odległość między marzeniem a rzeczywistością
                                     nazywamy  działaniem..."

                                                                   *   *   * 

                                   

                             Może się powtarzam,ale  uwielbiam słuchać takiej muzyki
                                                   przy tworzeniu moich  prac.  

                                                                   *   *   *

                                Dziękuję serdecznie, za pozostawione tu komentarze.
                                                       
                                                                 *   *   *
 

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Caterino, bardzo podobał mi się ten obraz,stąd pomysł by go namalować !!!!! Niestety ja tylko położyłam farby,więc i satysfakcja dużo mniejsza. Pozdrawiam !

      Usuń
  2. Moja dusza przy nim też tańczy....Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwio, moja dusza wciąż tańczy , każde spojrzenie na ten obraz daje mi ogrom przyjemności, choć wiem,że to nie moja zasługa,tylko
    "autora",ale i tak jestem mega zadowolona ,bo planowałam to już od dawna,ale nie miałam odwagi spróbować.Teraz wiem,jaka to frajda i polecam innym. Pozdrawiam Cię ciepło!!!!

    OdpowiedzUsuń