poniedziałek, 21 stycznia 2019

Powrót do przeszłości....

Przed wielu laty zaczęłam szyć bransoletkę.
Dziś już nie pamiętam co się wydarzyło,że porzuciłam ją.
Dzisiaj dotarło do mnie,że szkoda żeby tak leżała gotowa w 1/3,
gdy koraliki czekają na lepsze czasy w swoich  woreczkach.
Wzięłam się do pracy, i co dziwne , nie musiałam wracać wstecz,
żeby przypomnieć sobie jak ją  skończyć.
Uszyłam,/wyplotłam?  I  oto jest.




                                                                       *   *   *

                  cyt." Czego  nie można dostać,wydaje się zawsze lepsze niż to co się ma.
                           Na tym polega romantyka i  idiotyzm ludzkiego życia..."  
                                                                                           E.M.Remarqe

                                                                       *   *   *


                                                                    *   *   *

1 komentarz:

  1. Jest Pani wspaniała, takiej pasji i wykonania nie widziałam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń