poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Powrót do przeszłości.....




                              Był czas,kiedy koraliki były najważniejsze w moim 
                             "handmadowym"  życiu. Już kiedyś szyłam taką bransoletkę.
                              Postanowiłam wykorzystać pozostałe koraliki,stąd 
                               mój powrót do przeszłości.Konfrontuję nabytą wiedzę,
                                z rzeczywistością. Musiałam się trochę  nagimnastykować,
                                żeby załapać  ten splot.Jak widać udał mi się ten powrót.

                                                                           *   *   *


 

2 komentarze:

  1. Wow - elegancka prostota, choć wyobrażam sobie ile dłubaniny było. Do niej pięknie by wyglądały proste, długie, wiszące kolczyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. powrót w klasycznym stylu :)

    OdpowiedzUsuń