niedziela, 17 czerwca 2018

Chainmaille...








                                Według hasła " niekiedy człowiek musi, inaczej się udusi".
                                Jak tylko zobaczyłam tę zawieszkę,od razu wiedziałam,że 
                                muszę ją zrobić po swojemu, a najlepiej z łańcuszkiem chainmaille. 
                                Sam łańcuszek to za mało, musiałam dodać coś jeszcze , i tak
                                stanęło na szklanych  koralikach,oczywiście wyszukanych 
                                w przepastnych czeluściach mojego koralikowego archiwum.
                                 Łańcuszek  zrobiłam splotem pełny perski 4 w 1, z kółeczek
                                 o wielkości 7/09mm , w kolorach antyczny brąz i złoty.
                                 
                                                                       *   *   *

                         cyt." Nie rezygnuj z celu, tylko dlatego ,że wymaga czasu.
                                        Czas i tak upłynie...."     

                                                                      *   *   *

                                      Witam  i   dziękuję za poświęcony mi czas.
              
                                                                        *   *   *

3 komentarze: