czwartek, 16 listopada 2017

Mokait i różowy opal.....








                                        Tu widać "powtórkę z rozrywki" - trudno było,
                                         ale dałam radę. Po kilku latach użytkowania , okazało
                                        się,że koraliki wytarły się, zmieniły kolor , perełki
                                        z nośnika "oblazły" -trzeba było ratować ulubiony
                                        wisior Właścicielki.Po długim kombinowaniu stwierdziłam ,
                                        że tylko zrobienie go od nowa ma sens.
                                        Uważam,że  mi się udało !

                                                                         *   *   *   

                               cyt." Prawdziwie kochasz wtedy,kiedy nie wiesz dlaczego...."
                                                                                                                     LewTołstoj

                                                                       *   *   * 

                                Pozdrowienia dla wszystkich,którzy tu jeszcze zaglądają. 

                                                                       *   *  *

3 komentarze:

  1. Bardzo pracowite masz te noce, a co ważniejsze Twoja biżuteria jest tak piękna, że aż dech zapiera. Obejrzałam zdjęcia z kilku najnowszych postów i podoba mi się każda rzecz na nich pokazana. Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z okazji Świąt Wielkanocnych dużo zdrowia, spokoju, uśmiechu i twórczego zapału życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobieto!!! tworzysz URODĘ życia!!!

    OdpowiedzUsuń