poniedziałek, 17 lipca 2017

Agat .....bursztynowy







                           Piękny,bursztynowy agat znaleziony wśród innych kamieni,
                          zachwycił mnie  wyjątkową  fakturą . Do tej pory były to gładkie
                          kamienie, szlifowane, inne matowe , jeszcze inne z druzami.
                          Ten wyjątkowo ma po jednej stronie  wżery , takie surowe wżery,
                          więc  postanowiłam dać mu możliwość noszenia go na dwie strony. 
                          Tak więc powstał prosty , wręcz surowy naszyjnik z dodatkiem
                          elementu mosiężnego, kulek szklanych  ,kulek  tygrysiego oka, 
                          pastylek riolitu.

                                                                      *   *   *

                     cyt."  Kto nie chce , kiedy może , 
                                        ten nie będzie mógł , kiedy będzie chciał..."    Winston Churchill

                                                                                  
                                                                               

9 komentarzy:

  1. Piękny kamień, otrzymał idealną oprawę!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. elfi, bardzo się cieszę,że Ci się podoba!!! Jak tylko zobaczyłam ten kamień w sklepie, od razu wiedziałam,że musi być mój! Pozdrawiam Cię ciepło!!!

      Usuń
  3. dawno nie zaglądałam do ciebie, wchodzę a tu takie cudeńko ! Ten kamień jest obłędny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkatułko Ami, jest mi bardzo miło,że zajrzałaś do mnie, i na dodatek zostawiłaś tak miłe memu ego słowa!!!!Pozdrawiam !!!!

      Usuń
  4. Tą prostotą wydobyłaś jego piękno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu,dziękuję,ale sama dobrze wiesz jak to jest, najpierw kupujesz kamyk i już wiesz, że to ten właściwy,potem trochę kombinacji jak go ubrać, ale moim zdaniem właśnie w taki sposób trzeba go było ubrać,bo koraliki inne dodatki przysłoniłyby jego wyjątkowość.Pozdrawiam Cie serdecznie!!!

      Usuń