niedziela, 23 kwietnia 2017

I znowu .....koral fossil ....



 Materiały, jakich użyłam do  obszycia
 tego pięknego korala fossil, to  koraliki
 Miyuki Delica Metalic Grey Pink Mat ,
do wykończenia koraliki Matubo 8,0
Matte Metallic Zinc Iris, całość jest 
podszyta naturalną skórką w  kolorze
brązu, a jako nośnik posłużyły mi 
koraliki Preciosa w kolorze jasnego beżu,
wydobyte z czeluści mojego archiwum.
Dodatkiem ,tak ulubionym przeze mnie
jest oczywiście element metalowy  w kolorze
mosiądzu.





 
                                                                          *   *   *

                          cyt." Wiedza daje pokorę wielkiemu,
                                                  dziwi przeciętnego, nadyma małego   "     Lew Tołstoj


                                                                         *   *   *

                        Wszystkim "Kamieniuszkom" z którymi  w sobotę  miałam okazję się
                        spotkać, spędzić przeuroczo czas na rozmowach, na żartach , na wspólnym
                        podziwianiu  przepięknych prac  koralikowo-sutaszowo- miedzianych,
                        pragnę tą drogą bardzo serdecznie podziękować. 
                        Dzięki takim spotkaniom ładujemy akumulatory , zdobywamy przyjaciół,
                        zdobywamy wiedzę o innych technikach prac  z koralikami ,
                         a  przede wszystkim doskonale bawimy się w swoim towarzystwie.
                                                       
                                                     DZIĘKUJĘ !!!!!!!!!!!!!!

                                                                      *   *   *
                                                          
                       

4 komentarze:

  1. wow so delicate and beautiful! I've seen a lot of fossil coral in the Florida area, and this is such a gorgeous piece!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca! Zakochana jestem!
    Mam nadzieję, że się będziemy częściej spotykać. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. NIESAMOWITE śnieżynki
    w kamieniu zaklęte!

    OdpowiedzUsuń