czwartek, 3 listopada 2016

Kwarc z dendrytem.....






                        Prostokątny plasterek  kwarcu  dendrytowego to trudny  kamyk.
                        Pomyślałam, podumałam i w efekcie puściłam wodze swojej fantazji
                        i oto  co  udało mi się  stworzyć.
                        Jako materiały posłużyły mi
                        koraliki Miyuki Tila i Half Tila ,koraliki Toho i dodatki w kolorze
                        mosiądzu. Jako "dyndadełko" dynda sobie kropla prehnitu.

                                                                      *   *   *

                                    cyt."  Kto ma rację dzień wcześniej od innych ,
                                             ten przez dobę uchodzi  za idiotę........"
                                                                                                       Antoine De Rivarol

                                                                     *   *   *

                           Serdeczności dla wszystkich mnie odwiedzających !!!!!!

                                                                  *   *   *

4 komentarze:

  1. taka piękność a tak mało fotek.. a oglądałoby się w nieskończoność!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo intrygujący:-) świetny pomysł na niego miałaś:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo intrygujący:-) świetny pomysł na niego miałaś:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń