środa, 6 stycznia 2016

Labradoryt na pewno nie ostatni....



                                                                            *   *   *


                                                                       *   *   *

                                                               
                                                                        *   *   *

                            cyt." Potrzeba nam wiary , że wszystko ma sens, potrzeba nadziei,
                                      która  obudzi nasze serca i z nowym zapałem pozwoli nam
                                            spojrzeć na to , co już gdzieś przygasło........."

                                                                    *   *   *
                                          Witam !!!! Jeśli macie ochotę , to proszę zostawcie
                                             ślad swojej wizyty , w postaci komentarza.
                                                                    Dziękuję !!!!

                                                                      *   *   *

12 komentarzy:

  1. Jest przepiękny!! za to kocham Labradoryty, za ich blask i zaskakujące kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu, bardzo Ci dziękuję !!!!Zaczynam je uwielbiać !!!
      Pozdrawiam serdecznie !!!

      Usuń
  2. Очень красивый кулон! Нравится!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie oprawiłaś ten labradoryt - piękny wisior powstał ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edyto, dziękuję ,cieszę się ,że Ci się podoba,cenię sobie bardzo Twoje opinie !!!
      Pozdrawiam serdecznie !!!

      Usuń

  4. Kilka razy oglądałam zdjęcia i napatrzyć się nie mogę.
    Podajesz bardzo dużo informacji na temat kamieni i za to bardzo Ci dziękuję. Dotychczas nie miałam pojęcia, że taki minerał istnieje. Jest piękny już sam w sobie, a w oprawie zachwycający.

    OdpowiedzUsuń
  5. BOSKI! O tym nie wiedziałam - "oddziałuje na sferę twórczej kreatywności". Już wiem dlaczego mnie tak przyciąga ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadziu, ja uwielbiam labki, a w Twoim wydaniu są....... BOSKIE!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny ten labradoryt, a całością wisiorka jestem oczarowana kompletnie! Marzy mi się taki kamyk i obszycie go, oj marzy się ;)

    OdpowiedzUsuń