poniedziałek, 16 marca 2015

Agat......po prostu


                                                                         *   *   *


                                                                          *   *   *

                             Ten mały kawałek "agatowego szczęścia" kupiłam na ostatniej,
                             grudniowej Giełdzie Minerałów . Już miałam opuścić  halę,
                             kiedy na jednym ze stoisk  zauważyłam  wiadro z kamieniami.
                             Tak, po prostu ocynkowane wiadro pełne różnych ,różnistych kamieni.
                             Rany Julek , co za sposobność , co za okazja, grzebać w wiadrze
                             pełnym kamiennych  skarbów. Wydałam tam ostatnie "grosze" .
                            Wróciłam do domu przekonana,że  z tych skarbów będzie  piękna
                            biżuteria. Nie jest to pierwszy kamień z tych wiadrowych skarbów,
                            ale czy to ważne?  Wszystkie kamienie są piękne i to jest ważne.
                            Lubię szarości , więc  nie kombinowałam z kolorami, tylko  zabrałam
                            się za koraliki  Toho , oczywiście  Treasure  galvanized gray,
                             round nickel, triangle frosted metallic iris purple i  metallic 
                            amethyst gun metal .  Jako,że uwielbiam elementy metalowe , nie
                            mogło się obejść bez przekopania archiwum i wygrzebania z jego
                            resztek  metalowego  łącznika , który posłużył mi jako krawatka.
                             Do wykończenia  użyłam naturalnej skórki w kolorze grafitowym,
                            dwie szklane perełki w odpowiednim odcieniu  i srebrnego koloru
                            łańcuszek  to dopełnienie  mojej pracy.
                            Ciekawa jestem,czy się  spodoba?  Oceńcie sami, zapraszam 
                            do oglądania, komentowania , nawet krytykę dzielnie zniosę.
            
                                                                     *   *   *
                        cyt." Kiedy ktoś daje mi swój czas - pamiętam o tym,
                            że daje mi  najcenniejszy dar - coś ,czego nigdy nie odzyska..."

                                                                     *   *   *

                            Dziękuję wszystkim , którzy nie bacząc na brak czasu 
                                              dotrwali do końca  tej pisaniny.
  
                                                                     *   *   *



                                                                        *   *   *



12 komentarzy:

  1. Jak zwykle piękny, perfekcyjnie wszystkie elementy dobrane!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kocham szarości, a w nim nie ma ani jednago zbędnego koralika czy elementu. Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegáns szépség, tetszik a felfüggesztés megoldása is!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na krawatkę, komponuje się rewelacyjnie z cała resztą

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadne "po prostu" tylko pięknie jak zwykle :-)
    A pomysł z krawatką rzeczywiście super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamień piękny, ubranko na nim proste, ale jak cudowne i pomysłowe, łącznik-haczyk jako krawatka- rewelacyjnie wygląda. Jednym słowem jak zawsze- PIĘKNIE.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny!!! Nic innego nie przychodzi mi do głowy. Kolejne cudo w Twojej kolekcji, Jagódko!

    OdpowiedzUsuń
  8. kamień jest piękny, nie dziwi mnie, że się w nim zakochałaś :) Ubranko, krawatka i cała reszta bardzo pomysłowe i piękne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie taki zwykły ten agat, bo to druza. I świetnie go oprawiłaś- podoba mi się ten "patent" na zapięcie. To bardzo praktyczne rozwiązanie.
    Gdy u nas są te giełdy to się raczej nigdy dopchać nie można i chyba więcej jest gotowej biżuterii niż samych kamieni.
    Postanowiłam nie kupować niczego nowego, dopóki nie "wyrobię" tego co mam.
    Serdeczności;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pokrytykować bym chciała, owszem, ale co ????
    Łącznik - super pomysł, taki znak nieskończoności, jak nieskończona bywa miłość do szarości.
    Mnie na taką giełdę zawsze ciągnie, w Poznaniu już za 8 dni więc mam nadzieję spotkać coś pięknego, a najlepiej wyjątkowego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjnik doskonały wprost daje szyku i elegancji.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. im prościej - tym dłużej trwa w pamięci

    OdpowiedzUsuń