poniedziałek, 3 grudnia 2012

"Tygrysie oko multicolor"


                                                                       *   *   *


                                                                     *   *   *


                                                                     *   *   *
                            Po ciężkiej pracy, którą musiałam wykonać przy  tworzeniu
                           bransoletki przedstawionej w poprzednim poście, obszycie
                           tego pieknego kaboszona tygrysiego oka sprawilo mi ogromną
                          radość .Zauważyłam jednak,że kolorystyka moich kamyków zamyka 
                          wokół brązów, beżów,bordo, samych raczej ciemnych kolorów.
                          Po prostu takie kamyki udaje mi się zdobyć. Do obszycia  użyłam
                          koralików Toho w kolorze dark bronze,permanent finish galvanized 
                          aluminium, hybrid pepper red picasso, koraliki Preciosa w kolorze
                          gorzkiej czekolady , oraz koralików f-p w odpowiednim kolorze.
                         Podszyty jest syntetyczną skórką, zawieszony na srebrzonej krawatce.

                                                                  *   *   *

                                   Witam wszystkich  serdecznie,  bardzo dziękuję nowym 
                                       obserwatorkom za pozostawione  komentarze.
                                                             
                                                                   *   *   *

                         Pozdrawiam serdecznie wszystkie  przemiłe koleżanki,blogerki,
                         które miałam wielką przyjemność poznać osobiście  w niedzielę
                                    na Jarmarku Rzeczy Ładnych w Chorzowie.

                                                                    *   *   *

12 komentarzy:

  1. Śliczny, no nie tak piękny jak mój gagatek ale prezentuje się prześlicznie:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że gagatek tak bardzo Ci się podoba!!!Ja też mam kilka takich, z którymi chyba się nie rozstanę! Pozdrawiam serdecznie !!1

      Usuń
  2. Po prostu piękne! Ja bardzo lubię kolory Twoich kamieni i ich ubranek - zawsze perfekcyjnie je dobierasz! Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  3. I co tu napisać jak ty same cudeńka nam pokazujesz.Cudny !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny, kolory też, po prostu takich okazów nie da się oprawić w pastele;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny cudowny skarb stworzyłaś.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję, ale jak tak dalej będziecie mnie chwalić to zadartym nosem postrącam linie telefoniczne!!! DZIĘKUJĘ !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. To byłby widok-Jagoda strącająca linie telefonieczne ;) Przyznaj-takie komplementy mile łechcą ego każdego twórcy :) Nie mogę się napatrzeć na Twoją precyzję w pracach. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Csodaszép, harmonikus medál!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny wisior! Kamień ma cudne kolory, a jeszcze dobrałaś mu idealną ramkę :)

    OdpowiedzUsuń