czwartek, 23 sierpnia 2012

" Żółty skrzat "


                                                                      *   *   *


                                                                    *   *   *


                                                                   *   *   *


                                                                     *   *   *

                              Siedzę i cierpię na brak weny!!! Dziergam sznur koralikowy
                              jeden , nie podoba mi się, zaczynam drugi , za chwilę , nie to nie to!!!!
                              Patrzę , leży kamyk, malutki, żółciutki i uśmiecha się do mnie  
                             " ubierz mnie ładnie " jak miałam nie spełnić takiej prośby?
                              Wzięłam i ubrałam . Teraz leży gotowy. Jest zadowolony, ładnie ubrany.
                              Przedstawia mi się " jestem zółty jadeit "  ,moja pani ubrała mnie 
                              w koraliki Toho , koraliki są piękne , matowe w ulubionych kolorach.
                              Ozdobiła mnie koralikami  fire polish , podszyła syntetyczną skórką
                               i zawiesiła mnie na sznurze z koralików Toho i fp.
                               Tak to  wzbogaciłam swoją kolekcje  skrzatów o ten uroczy ,żółty jadeit.
                                     
                               Mam pytanie : czy ktoś wie, jak zrobić w warunkach domowych zdjęcie
                                  wisiora hematytowego, aby nie było w nim widać fotografa???????
                                                                        
                                                                         *   *   *


                                                                       *   *   *
                                      Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mnie,
                                     zostawiających swoje nader miłe  dla mnie komentarze.
                                                                          
                                                                       *   *   *

11 komentarzy:

  1. Ja po prostu nie mogę :( Takie cuda ! Ja jakoś nie mam odwagi zacząć ale oglądam i podziwiam do woli. Każdy wisior ubrany przez Ciebie jest cudny!!!
    Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  2. Żółciutki ładny,ale ten czarny to już obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle bardzo gustowne i eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Skrzacik śliczny. A zdjęcie spróbuj zrobić z pewnej odległości i włącz zoom.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten wisior na ostatnim zdjęciu jak czarna dama wygląda - bardzo dostojnie...
    pozdrawiam powakacyjnie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za miłe słowa ! Cieszę się,że już jesteście !!!Pozdrawiam serdecznie !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, jak zrobić zdjęcie hematytowi:)), ale bardzo mi się on podoba:). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne wisiorki!!! Nie poradzę Ci jak zrobić zdjęcie "lustrzankom",bo sama mam z tym problem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mindkettő csodaszép, a fekete a kedvencem!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wisiory. Bardzo ładnie i starannie wykonane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń