sobota, 19 maja 2012

Naszyjnik " Krzemień pasiasty "

                                                                        
                                                                            *   *   *

                                                                      
                                                                             *   *   *


                                                                         *   *   *


                                                                              *   *   *

                       Jak zawsze pomiędzy jednym projektem a drugim robię coś zupełnie innego,
                      nie planowanego ,spontanicznego tak i tym razem  zanim  ten  kamyk został
                      oprawiony, zrobiłam kilka innych prac. Między innymi ten z poprzedniego
                      posta,czyli turkusik.  Jak dotąd wciąż jeszcze mam  kłopoty z nośnikami,
                      nie mogę się  zdecydować jaki, potem nagle  znajduję coś i ...jest !!!
                     Użyłam koralików Preciosa  w kolorze platyny i ecru , Toho  w kolorze 
                     srebra.
                                                                       *   *   *

                     Dziękuję  za  komentarze, które  są dla mnie  wsparciem w tworzeniu,
                    dziękuję za czas poświęcony  na wizytę u mnie , tym bardziej sobie to cenię !!!!!
 

18 komentarzy:

  1. To piękny kamień i ślicznie Ci ta oprawa wyszła. Co do sznurów- już drugi raz użyłam do tego celu farfali.W magrafie jest spory wybór,można nawet łączyć kolory i chyba wielkości też.I wtedy na sznur poświęcasz około 15 minut, razem z mocowaniem zapięcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. ŁO ale śliczne!
    Tylko to słowo jest w stanie opisać ten medalik!
    Zapraszam do siebie i liczę na komentarz http://book-z-wami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kamień i mistrzowska oprawa. Niezmiennie zachwycam się Twoimi pracami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności! Kamień jest przecudnej urody, a Ty zrobiłaś dla niego dostojną oprawę! Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochane! Uskrzydlacie mnie!!! Nie mogę skoncentrować się na czymś innym, tylko chcę koralikować i koralikować !!!! To zaczyna pachnieć obsesją !!! Dziękuję serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam,
    ja uwielbiam krzemienie pasiaste, mam ich całą kolekcję - dla mnie to jest najpiękniejszy kamień ;-)
    Ty przez prezentowaną oprawę wręcz go uszlachetniłaś - wygląda rewelacyjnie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Artigio! dziękuję Ci bardzo,wspierasz mnie każdym komentarzem!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jagódko, niestety "koralikowanie" uzależnia, działa jak narkotyk. Dziś odkryłam,że mam w W-wie nowy sklep z koralikowymi akcesoriami i już mam zamiar tam gnać. Ale pojadę dopiero we wtorek.
    Miłego,;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anabell,życzę udanego wypadu do sklepu.Jak się zwie ten sklep?
    Daj znać jak wrócisz!!! Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. zagladam tu do Ciebie co jakiś czas i wzdycham nad tymi cudownosciami, piękne rzeczy tworzysz,
    ale gdzie podziewa się Twój uroczy model Ogi?
    pozdrawiam Ala
    alatri.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Alatri, mój model asystuje mi bez przerwy,natomiast jeśli idzie o pozowanie,zachowuje się niczym gwiazda!!! Spróbuję przy następnej okazji.Pozdrawiam Cię serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyjątkowej urody krzemień. Oprawa i dobranie kolorystycznie koralików to dodatkowy atut naszyjnika. Bardzo mi się podoba miejsce w którym kolor koralików koresponduje z naturalnym wzorem kamienia. Nic dodać nic ująć ... Wspaniały.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kamino, dziękuję za uznanie!!! Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. krzemień pasiasty jest niesamowity, niby nic a jednak przyciąga wzrok i bardzo go lubię, dobrałaś (jak zawsze) kolory idealnie i pięknie podkreśliłaś jego piękno! wygląda zachwycająco i tak bogato, dostojnie i elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Krzemień cudowny. Koraliki i nośnik idealnie dobrane. No po prostu pięknie, jak zawsze :))

    OdpowiedzUsuń